2009. október 26., hétfő

Süti süti hátán



Készülnek a sütemények, múlt-múlt hétvégén már majdnem túladagolás történt :) Születésnapi "buli" volt, és készült sok-sok finomság. Kipróbáltam Chili és vanilia féle Csoki-mousse-t, majd itt sikerült kicsit bénázni, és lett 6 tojásfehérje plusz, amit muszáj volt elhasználni, így elkészült szintén Chilitől egy francia (tojásfehérje felhasználó süti) (képen középen), és egy amaretti is (képen fent) az alábbi helyről ilyen egyszerűen: 2 tojásfehérjét kemény habbá vertem, majd hozzáadtam 2/3 csésze porcukrot, és egy kis mandula aromát is adtam hozzá. Majd 2 csésze darált mandulát összekevertem 1 teáskanál kukoricaliszttel, és ezt hozzákevertem a cukros tojáshabhoz, valamint még 1-2 evőkanál Amarettoval is ízesítettem. Kb. 17 percig sütöttem 170 fokon. Nagyon-nagyon finom :) És jött Süti a kedvenc csokis kekszünkkel (szintén Chili és vanilia, képen alul), amit megbolondított kis narancsaromával, és narancsos étcsokival, valamint mogyoró helyett kandírozott gyümölcsdarabokat dobott bele, és még egy kis fehércsokicsipsz is került a kekszbe, ami ettől isteni lett, mármár karácsonyi a hangulata :) És mindezeket tetőzve Dóri elkészített egy fantasztikus tiramisut, ami szintén nagyon jól sikerült (recept következik hamarosan). Azért most azt érzem 1-2 hétig valószínűleg nem kezdek/kezdünk nagy sütiprojektbe, jóból is megárt a sok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése